Sunday, November 11, 2007

Beautiful Life / W-inds.

作詩:shungo. 作曲:Samuel Waermo・Mimmi Waermo・Pontus Soderqvist

※Tu-ru-tu-tu-ru-tu-tu-ru,
Tu-ru-tu-tu-ru-tu-tu-ru,
Tu-ru-tu-tu-ru-tu-tu-ru,
A-i-ya-i-ya, tu-tu-ru※

ありのままの自分でいるって難しい
“変わらない”って “変わる”よりも強さが要(い)るね

どんな僕も そう 君は知る

△It's a beautiful life
過去も咎(とが)も 寂しさも僕のID
Beautiful style
受け容れるよ どんな現在(いま)も
...ハレルヤ!△

(※くり返し)

複製(クローニング)できない愛をRealize? 二人、互角(Even)
バイオでだって コトバでだって 認証は不可能

どんな夢も Oh yeah 君と見た

It's a beautiful life
君と過ごす この日常(ひび)が僕のID
Beautiful smile
その笑顔が 未来(あす)を照らす
[Like a searchlight!]

I am what I am 危うげな“普通”って概念
“自分らしさ”と“自分”がズレてた ...No

It's a beautiful life
ありのままの君こそが生涯(とわ)のMy dear
Beautiful style
僕も僕でいられるよ
[Step into my life!]

(△くり返し)

It's a beautiful life
君と過ごす この日常(ひび)が僕のID
Beautiful smile
その笑顔で どんな憂(う)さも晴れるや

(※くり返し×2)

Tu-ru-tu-tu-ru-tu-tu-ru,
Tu-ru-tu-tu-ru-tu-tu-ru,
Tu-ru-tu-tu-ru-tu-tu-ru,
A-i-ya-i-ya

---

Gosh, like 一目惚れ
I love this song immediately as I heard/saw it in the commercial time during the drama in videoland channel.
The song is so cute, as well as the promotion video which shows more personal side of their life.
Ryohei looks perfect in the video, reminding me the pretty guy I saw in their first single but adding more maturity.
I love especially the chorus part
" It's a beautiful life
君と過ごす この日常(ひび)が僕のID
Beautiful smile
その笑顔が 未来(あす)を照らす
[Like a searchlight!]"
so positive and I like it!

No comments: